Bankéři ze Sberbank mají rádi Movember

Sluší bankéřům knír? Podaří se tento rok bance obhájit prvenství a vybrat na prevenci rakoviny prostaty a varlat více než minulý rok?  Jak to vypadá, když banka své síly spojí s kampaní #prsakoule? Na zdraví záleží nejvíce. Ale ne každá banka má koule o rakovině prostaty mluvit a podpořit prevenci jak u svých zaměstnanců, tak veřejně.  Sberbank ano, a proto startuje druhý ročník akce Movember.   

Minulý rok se Sberbank poprvé zapojila do celosvětového hnutí Movember, který podporuje mužské zdraví tím, že bojuje proti rakovině prostaty a varlat.  Finanční sbírka Sberbank dosáhla téměř 70 tisíc korun a překonala příspěvky všech ostatních českých bank.  I tento rok banka věnuje hnutí Movember veškeré finanční prostředky, které budou v průběhu listopadu připsány Nadačnímu fondu Sberbank. Účast se totiž vyplatila. Z všech celkových výtěžků v České republice hnutí Movember podpořilo nákup nejmodernějšího ultrazvukového přístroje pro diagnostiku rakoviny prostaty pro špičkové urologické pracoviště v Praze - Motole.  

Do letošní sbírky se mohou zapojit také klienti všech poboček tím, že si na pobočkách ve prospěch fondu „koupí“ kníraté drobnosti. I na dobročinnosti se dá pochutnat, kromě klasických předmětů s kníry na klienty vybraných poboček čekají vlastnoručně upečené domácí kníry od Mo- sisters z řad bankéřek. „Bank made“ kníraté cukroví bude na prodej i  pro osazenstvo kancelářských budov Sberbank v Praze a v Brně.

Ve Sberbank to u sbírky peněz nekončí!  Na všechny příznivce dobročinných knírů čeká spousta dalších aktivit.  Tento ročník totiž banka spojila své kníraté aktivity s kampaní #prsakoule „Šahám si na ně každý měsíc“, která se úspěšně zabývá prevencí rakoviny. Zaměstnanci a příznivci banky se na workshopech #prsakoule seznámí s tím, jak včas rozpoznat rakovinu a jaká je správná technika samovyšetřování např. varlat nebo prsou. 

Listopad bude také měsícem sportu a pohybu.  

Knír jako symbol hnutí Movember sice každému nesluší, ale dá s ním vyhrát v soutěži o „Nejkníratější selfie“, kterou Sberbank počátkem listopadu vyhlašuje na svém facebooku. Každý, kdo zašle selfie s knírem nebo tematikou Movember, bude zařazen soutěže o 10 cen. Vítězi se stanou ti, kteří nasbírají nejvíce lajků.

Sberbank Movembrem žije, do akce se zapojuje i nejvyšší vedení banky. „Movember jsem si osobně oblíbil již před několika lety. Mluvit o zdraví a udělat něco pro zdraví, má velký smysl. Přesně podle celosvětového motta Movember poznej – předejdi- pomoz se ve Sberbank zapojujeme již podruhé a moc nás to baví,“ uvádí Jiří Antoš, aktivní Mo brother a člen představenstva odpovědný za retail.