Online marketing a sociální sítě má v Ekospolu nově na starost Matyáš Hančl

Online marketing dlouhodobého lídra rezidenčního trhu EKOSPOLU převzal Matyáš Hančl, který se stal zástupcem ředitele sektoru marketingu a vedoucím oddělení online marketingu. Ve funkci nahradil Adama Pýchu. Hančl kromě toho i nadále zůstává hlavním analytikem společnosti.  

Třicetiletý Matyáš Hančl před nástupem do EKOSPOLU pracoval ve Středním podnikatelském stavu při Hospodářské komoř0e ČR a v Národním ústavu pro vzdělávání. Vystudoval ekonomiku a management na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze.

Ve volném čase trénuje na maraton, posiluje, čte historickou literaturu, vaří a pěstuje chilli papričky.

„Matyáš je velmi pracovitý a velmi často přichází s vlastními nápady. Už ve své předchozí roli hlavního analytika se osvědčil a přesvědčil mě, že zvládne i další úkoly vyplývající z jeho nové funkce,“ poznamenal generální ředitel a předseda představenstva společnosti EKOSPOL Evžen Korec a dodal, že Hančl je dalším příkladem toho, jak EKOSPOL umožňuje nejtalentovanějším zaměstnancům kariérní růst.

„Právě možnost seberealizace a podílení se na klíčových rozhodnutích firmy, která je dlouhodobým lídrem trhu, láká do EKOSPOLU tisíce lidí ročně. Uchazeči o práci se zajímají také o platové ohodnocení, které patří k jedněm z nejvyšších v rámci celé republiky,“ zdůraznil Korec.