LONDON INSTITUTE OSLAVIL 10 LET NA TRHU ZMĚNOU DESIGNU

Renomovaná jazyková škola LONDON INSTITUTE PRAHA slaví tento rok 10 let působení na trhu a při této příležitosti se rozhodla pro radikální změnu designu. „Zvolili jsme téma londýnské podzemky, která evokuje Anglii, odkud jsou kořeny naší školy, a zároveň komunikaci, tedy hlavní účel jazyka,“ uvádí ředitelka LONDON INSTITUTE PRAHA Jitka Jechumtálová.

Začalo se logem. „Chtěli jsme něco kreativního, ale zároveň konzervativního. Něco, co si klient lehce zapamatuje a spojí s námi. Myslím, že se to povedlo,“ říká Jitka Jechumtálová. Logo má podobu lehce zploštělé červené komixové bubliny, která je protnutá bílým nadpisem LONDON INSTITUTE na tmavěmodrém podkladě. Tím připomíná znak londýnského metra.
 
Spolupráce na designu probíhala s mladým kreativním studiem Taste it, které navrhlo celý layout, včetně nového designu webových stránek. „Ještě tento rok spustíme také nový web, který bude totožný s naším novým korporátním designem,“ dodala Jitka Jechumtálová.